Kızlar selam, 29+3 üz. 3 günden beri belimde özellikle sol tarafta cok ağır siddetli ağrı var öyle ki ayağımın bile üzerine basamıyorum. Eşim biraz ovdu ama bana mısın demiyor hiç geçmeyen bir ağrı neredeyse sol bacağım komple ağrıyor üstüne basmak zaten ölüm hele oturduğum yerden kalkarken yattığımda veya soldan sağa dönerken vok acıyor🥲 ne önerirsiniz?