Merhaba arkadaşlar 18 Ağustos da sezeryan doğum yaptım ve sonunda minik kızıma sağlıcakla Allah’a şükür kavuştum. 🌸💕
Ameliyathaneye girmeden önce kıyafetlerimi giydim ve ameliyat masasına alınmadan belimden bir iğne yaptılar onun sayesinde hiç birşey hissetmedim sadece çekiştirmeler, üşüme ve susuzluk dışında acı vs yok taaki odaya alınıp 3 saat sonra uyuşukluk geçene kadar ondan sonrası resmen kabus vücut uyusuklugum geçti doktorlar emzirmem için baskı yapıyor tabi sütüm 3. Gün gelmeye başladı ama o acıyla doğrulup bebeği kucağa almak resmen bir lüks sürekli yürümek gerekiyor tabi yürümek için kalktığında organlar aşağı dusecekmis hissi yürürken bacaklarda bükülme ama mecbursun yürüdükçe gaz çıkıyor,ve vücuttaki odemler mikroplar atılıyor. Ağrı kesici ve serumlar olmazsa ayakta durmak imkansız bir elimde serum diğer elim duvarlara tutunmaya çalışıyor her adım da o kadar acı çekiyorsunuz anlatamam. 3.gun taburcu oldum bebeğimi kucağıma almak için yerlerde süründüm o an çaresizliğin ne olduğunu fazlasıyla anladım ama Allah razı olsun eşim 2 hafta izin alıp bebekle ben iyileşene kadar gece gunduz demeden ilgilendi. Yatağa yatmak,kalkmak lavaboya gitmek 1 bucuk hafta boyunca eziyetti. Bu arada sezeryandan sonra bacaklarım baya bı ödem topladı ameliyathanede varis çorabı giydirmeleri gerekirken giydirmediler eğer sizde de aynı problem olursa mutlaka varis çorabı giyin doğuma kadar aldığım 30 kilodan doğumdan 2 hafta içinde 20 kilosunu verdim. Zaten o kiloların çoğu ödem lavaboya gittikçe ve çok su içtikce hepsi gidiyor. Şimdi 2 aylık olmamıza çok az kaldı sadece sezeryan yerinizi sıcak tutun her soğuk değdiğinde sızlıyor benim dikişler estetik estetik dikişte zamanla geçiyor. Sezeryan doğuma kolay doğum diyen insanlar var maalesef ki ama onun acısını psikolojisini yasayandan başka kimse bilemez. Ölüp ölüp dirilmenin ta kendisi. Mümkünse evinize sakın misafir almayın iyileşene kadar emzirmek için odadan odaya gitmek çok zor ve uzun geniş elbise tarzı pamuklu gecelikleri tercih edin. Ben atlattım herşeyi çok şükür.. Yeni doğum yapacak herkese özellikle sezeryan doğum yapacaklara Allah’tan kolaylık ve sabır diliyorum.