mimar_anne Kızlar kalp atışını ne zaman duydunuz ya da gördünüz 5+2 de keseyi gördüm 6+1 de kalp atışı için çağırdı doktor inşallah görürüz 🙏🏼🥹🌸
ummanela mimar_anne inşallah🌷 ben de şuan 5+2 ‘yim çarşamba günü doktora gideceğim. İnşallah keseyi görürüm💐
gamzecgr mimar_anne biz de 5+2 keseyi görmüştük 6+2 de kalp atışlarını duymuştuk inşallah erkenden duyarsınız siz de 💐
tugbadurmaz34 sln23 ben daha hiç kontrole gitmedim bilerek hem bebeği göreyim hemde kalp atışını duyayım diye 6+5 olacağım zamana randevu aldım yani cuma günü 7. Haftaya yakın aldım bilerek inşallah hem görürüm hemde duyarım 2 kayıp 3. Gebelik 🤲🏻🧿♥️
EdaninBebegi Ben 6da gittim çok yavaş atıyor dedi beni korkuttu. Ama yeni oluştuğu için olabilir demişti. 8. Haftada tekrar gittiğimde her şey yolundaydı 😊
mimar_anne gkce_12 Gulkar Oğlumda bende 7+3 de net duymuştum 6+4 de görmüştüm ekranda ama insan her defasında acemi oluyor sanırım
seymmnr mimar_anne 4+2 de keseyi görüp 5. haftada kalp atışını duymuştuk 🥲 şuan 26 haftalığız 🐣 darısı hayırlısıyla başınıza inşallah 🫶🏼
mimar_anne seymmnr ooo baya erken duymuşsunuz siz erken döllenme falandı sanırım benim bir oğlum var bu 2. Hayırlısıyla sağlıkla devam etsin inşallah 🙏🏼🫶🏼
Mihriban05 Ben doktora biraz geç gidip 8+3 te duydum kalp atışını 🥹 Şu an 12+2 deyiz isteyen herkese kısmet olur inşallah 🌸
momoflara mimar_anne ben 6da duymuştum zaten ilk muayenemdi, geç fark ettim hamileliğimi daha önce duyuluyor mu bilmiyorum 💙