Selam güzel anneler❤️ 22 haftalık hamileyim şu ana kadar çok güzel geldim derken bir haftadır ne yesem midem yaniyo saç çıkıyo çok saçlı olacak bebiş diyen varsa bişey demesinler nolur 😅 bu arada yediklerime dikkat etmeme ve bol su icmeme rağmen yaşıyorum bunu. Doktorum renni şurup icebilirsin dedi ama kâr etmiyo. Geceleri uyumaya çalışıyorum ama o yanma boğaza gelen acı su bı boguyo bildiginiz oksure oksure genzime kaçanı çıkarmaya çalışıyorum işin kötü tarafı aniden kalktigim için bebise bişey olucak diye korkuyorum. Var mı uyguladiginiz bı yöntem doktorunuzun tavsiye ettiği bı ilaç falan ?😩😩😩