Gebelik sekerinden dolayı doktorum riske atmak istemedi çünkü son zamanda şekerim düşmedi, yarın sabah spinal sezeryan ile oğlumla kavuşacağız inşallah 🤰 korku heyecan mutluluk hepsi var şuan.. spinalden korkuyorum biraz acı falan hisseder miyim çok baskı hisseder miyim çok korkar miyim bilemiyorum