History86 Kızlar Pazartesi kontrolüm var normalde..karın sertleşmesi çok diye bi acile uğrayayım dedim..ultrasonda sıkıntı çıkmadı dr illa açılmana bakıcam dedi..ilk kez çatala çıktım 39+4 üm bu arada..canımı çok acıttı😢nts de sancım 30-40 imiş yatış verdi ben çıktım ama..4 ten beri suyum geliyor ve kan da vardı ped koydum rahat edemedim 4 kez çamaşır değiştirdim ..sizlere soruyorum normal mi bu durum bekleyip sabah mı doktora gitsem yoksa şimdi gitmeli miyim🤷♀️
2kizannesi- History86 Bebeğin susuz kalır beklemeden git doktora kakasını falan yer bekleme boştan yere suyun bitince bebek duramicak hiç bekleme şu anda
History86 2kizannesi- ama suyunuz gelirse anlamamanız mümkün değil anlarsınız diyorlar ya canım ondan dedim acaba suyum mu çünkü az az geldi yoksa muayene sonrası olabilen bişey mi diye merak ettim 🤷♀️
HaticeNur Suyum geliyor diyorsun niye bekliyorsun zaman canım gitsene hemen sabahi bekleme bence hemen gitmelisin
History86 2kizannesi- ah keşke gidip götürebilsem ben Sakarya dayım doktorum İzmit’te 30-45 dk mesafe🙄
History86 Devlete gidebilirim ama zaten bugün imza atıp çıktım doğumhaneye çok yatışını yapsınlar demişti bende kendi doktoruma giderim diye yatmadım..sancım falan da olmayınca İzmit’e gitmedim hangi aşamada hastaneye koşmalıyım onu bilmiyorum işte🤦♀️🤷♀️
History86 Varol ara ara adet sancısı olur ya canım onun gibi ağrılar giriyor ama dayanılmayacak acı değil şuan ..çok kararsız kaldım sabaha kadar bişey olmasa bari😢