Kızlar 2 gün önce lekelenmem oldu doktora gittim iğne vurdular daha sonra Progestan ilaç kullanmaya başladım bir gün içmedim unutmuşum sonra yürüyüş yapınca yeniden kaşığım ağırdı ve lekelenme yaşadım. Doktora gittim yine pasif kanama alanları var bu dışarı atıcak korkma dedi ama iğne verdi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu pasif kanama alanı nedir aktif olur mu daha sonradan tecrübeli anneler yazabilir mi 🙏🏻 teşekkür ederim şimdiden