Hanifeak ben oldgmda 24 haftadaydm doktorum bellı bı haftasını oldgunu soylemedı o yuZden bı bılgm yok ama dedıgı sey kese rahıme ınıp su sızıntı yapmaya baslarsa bı ıse yaramaz dedı oyle bı durumum yoktu risk olmaması için önlem amaçlı yaptı tekrar bı acılmada veya lekelenmede risk olmasn dıye canm