Damlaalyz 14 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim bu ve karnım ile göğsümde lekeler oluştu nokta nokta 1 haftadan fazladır duruyor yaşayan var mı geçer mi acaba ilk defa görüyorum böyle bir şey? Neden oldu bilemiyorum
Burcuilker1 Damlaalyz benim de böyle göbek bölgem de başladı göğsüme yayılmıştı aynı böyleydi gül hastalığı dedi cildiye doktoru ama hamile değildim ozsman ve ilaç kullanmak yerine aktardan buğday sabunu alıp kullandım geçti çok şükür
Damlaalyz bdenerigokce önceki cocugumda da sürmedim çok nadir sürmüştüm sürdüğüm halde çatlak olunc bırakmıştım şuan surmuyorum
balimiscat Lekelenmeler pembe değil dimi çünkü aynı sorun bende de oldu çok sıcaklardan olduğunu düşündüm özellikle sütyen bölgemde koyu kahve oldular yüzümde de ara ara koyulmalar oluyor hep hormonlardan doğum sonrası geçeceğini söylüyorlar
Damlaalyz balimiscat pembeydi gittikçe rengi koyulasiyor ama kahverengi olmadı o kadar koyulasmadi suan
bdenerigokce Damlaalyz yinede sürseydin olsa bile az olurdu. Çatlak neyse nemlendirici sür bari canım Cildin kuru olduğu için böyle oluyor Günde 5 kere sürdüğüm oluyor kuru olduğunu hissettiğin an sürüyorum