Minsaa E nabızdan kontrol edin sonuçları gitmeden de ogrenebilirsiniz. Tebrikler Allah kucağınıza almayı nasip etsin 💗
Lelalela Rapunzel-25 tabikide canım iyi düşün her zaman birkaç defa olumsuzluk olmuş malesef ama hep öyle olacak diye bir sorun yok ben çok inandım kesin var bebişin sende öyle düşün ☺️
Starkmama21 Rapunzel-25 gözün aydın canım var evet çizgi çok güzel çıkmış umarım sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın ☘️
Smhlms Rapunzel-25 kayıp yaşadığımız için herşey belli de olsa insan inanamıyor tabiki ama bunu herkes anlayamaz canım rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤣
Rapunzel-25 Kızlar hepinize teşekkür ederim ♥️♥️🥰🥰 sonucum çıktı 1135 🥰♥️🥹ay inşallah her şey güzel ilerler sağlıkla kucagima alırım amin🥰♥️♥️♥️
Merveeemsiii Rapunzel-25 bebeğin en az 4-5 haftalık bebek gibi duruyor benimde böyle çok net cıkmıştı 5+2 günlüktü yavrum, şimdi 17+3 üz sağlıkla kucagımıza alalım inşallah canım 🌸❤
Rapunzel-25 Merveeemsiii ya amin canım inşallah ♥️ bende öyle düşündüm ilk hamileligimde sonuç 600 lerde çıkmıştı çünkü valla çok heyecanlıyım uyuyamadim doktora gitcez bugün özele gitcem ilk bı kaybim var diye Allah evlatlarımızı bize bağışlasın 🥰
Rapunzel-25 Rapunzel-25 doktor acildeki iki üç haftalik gibi dedi ama bence de daha büyük dediğin gibi