Hiç kasmıyorum aklına gelecek herşeyi yiyorum ve bebeğim de şükür gazlı değil yani bence yediğimiz şeyden ziyade bu biraz bebekle de alakalı bişey gazlı olcak olan bebek her türlü oluyor yediğimiz çokta etkilemiyor. Biyerde okumuştum bilimsel olarak yediğimiz şeyden bebeğin gazlı olması imkansız diye tabi ne kadar doğru bilmiyorum 💁🏼♀️ bu arada pasta gaz yapmaz tabiki unlu bişey sonuçta ekmek gibi 😅