Busenurgll2606 Arkadaşlar ben tam 10 haftalik hamileyim. Ilk gebeliğim, düşük riskim varmış ve kan sulandirici kullanıyorum "oksapar" derialtına ve göbekten. Az önce iğnemi vuruldum. Başta kan kontrolü yapılması gerekiyor. Yaptım da. Ama iğneyi cikartirken kan geldi ve iğnenin içine de kan geldiğini fark ettim. Bi sorun olur mu ? Endişelenmedim degil?
semrakarahan Busenurgll2606 bende kullaniyom ama clexan kullaniyorm gobekten vuruyom.bnde bi kac defa kanattm bise olmadi ama dikkatli vurmaya dikkat edin doktorun tarif ettigi gibi morarma sislik vs bise olmuyor yoksa
Canlarim Hiç bi sorun olmaz canım merak etme bende kullanıyorum ve göbekte ve kolda yer kalmadı bacaktan da vurabiliniyormuş bi bilginiz varmı acaba