Merhabalarr, biz bugün 22+4 üz ama bebiş çok hareketli değil. Çok şükür dr kontrolünde bebek iyi hareketleri de iyi sorun yapacak birşey yok dedi dr ama ben böyle hissetmeyince tedirgin oluyorum. Sizlerde durum nasıl ? Ne kadar sıklıkla hissediyorsunuz ?