Hilallf Tansiyonum bir kaç gündür düşüyor bebeğe zararı olurmu ve neden düşüyor normalde tansiyon sorunu yaşamam hamilelikte başladı
babylook Hilallf benimde öyle tansiyonum çok düşüyor direk soğuk soğuk ter dökmeye başlıyorum bebeklerimiz bizim kan akışımızdan beslendigi için kanımız hızlı akıyor o da bende çarpıntı tansiyon yapıyor malesef😕
mimar_anne Hilallf yüksek çıkarsa tehlikeli canım bende tansiyon sorunu yaşamam normalde ama 3 gün önce 8-4 çıktı düşüyor benim de oğlumda hiç olmamıştı bu 2.
Selinakbas mimar_anne Cok yükselmesinden ziyade düşmesi de iyi değil. Büyük 9dan küçük 6dan düşük gelirse diyeyim iyi olmaz.
mimar_anne Selinakbas benim 8-4 çıkmıştı halsizdim tuzlu bir şeyler tükettim geçti inşallah tekrarlamaz
Selinakbas mimar_anne Tuzlu ayran tüketilir normalde ama simdi hamile icin ne tüketilir bilemem canım en güzeli doktoruna sorman 🌺