busra_ulcay153 busra_ulcay153 peki arkadaşlar bebişleriniz gelmeden önceki hafta çok kasılmanız ve sancınız oluyor muydu
tunasmom busra_ulcay153 36+6 da doğurdum. Herhangi bi sancım ağrım olmadı pazartesi nişan geldi perşembe gece suyum geldi sancım başladı cuma sabahın köründe doktora gittik doğurdum 🙂
Gmz5560 busra_ulcay153 38+0da sancılandım hastaneye gittim normal doğum başlamıştı ama bende kalp rahatsızlığı olduğu için sezaryenle aldılar
neanladinyurdagull busra_ulcay153 ilk bebeğim 34 de gelmek istedi yatışım yapıldı doğumum durduruldu 35 de doğurdum
Adeninannesiseren busra_ulcay153 40+1 ne sancı ne kasılma. Doktor 41 e kadar bekleyelim dedi ben artık dayanamadım normal doğum için o kadar beklemişken 40+1 de sezeryana girdim. Cocuk 4 kilo doğdu iykide sezeryan olmuşum nasıl normal doğuracaktım.