Gkccc benımde t3 t4 degerlerım hep normal ama tsh degerım yuksek bende hasimato hastasıyım bazı antıkor degerlerı var onlar yuksekse ılacı zorunlu kılıyolar cnku deger dusukse bıle bıanda yukselebılıyor ve hamıleyken cok zararlı bı durum bende arkadasa katılıyorum endokrıne mutlaka gozukun sızın gecmısınızı bılmeden anlık karar vermesınler