cagrIrmakEsra40 Kızlar 3 gün sonra sürem doluyo ve doktorum ona gore bir yol gösterecek. Sezeryan olursam tek korkum sütümün gelmemesi süt gekıyot mu hemen zamanla mo geliyor ve karnın aynı kalmasından korkuyorum sezeryan dan tecrübesi olan yazabilir mi.
Bisaniye cagrIrmakEsra40 doğum yapıp odaya geldim akşama geldi süt canım normal doğumumda daha geç gelmişti hatta. 32 gün oldu kimse doğum yaptı demez kalmadı göbek korse ve emzirme topluyor
DLiviyaEsor İnsallah normal dogumun olur kuzum bn sezaryen oldum sutum 3 gunu geldi gobegim bir bucuk ayda gitti ama catlaklarim cok kotu halde🤭
cagrIrmakEsra40 DLiviyaEsor 3.günden sonra mı geldi sütün canım. Ayy bense normal istiyorum ama ıns normal olurum doktor sezeryan istiyor hep. İç karnım geniş benim az göbeğim var ama ıns kalmaz sezeryann oursaöim eger.
DLiviyaEsor cagrIrmakEsra40 evet kuzum 3 gun sonra geldi govek kalmiyor kilolar hepsi gidiyor merak etme insallah hersey gönlünce olur😘
Bisaniye cagrIrmakEsra40 özellikle bi marka almadım iç çamaşırcıdan göğüs altından başlayan bir korse aldım geçmeli onu kullanıyorum canım ilk günler yumuşak bir kumaşla sardım