Hanımlar ben ücretli öğreticiyim şu an 32.haftam bitmek üzere çalışabilir raporu aldım devam ediyorum 37ye kadar da sadece şey soracağım çalıştığım kurum raporum başladığı zaman istifa etmemi istiyor kadrolu olmadığım için uzun vadede rapor olunca böyle işliyormuş durum da ben istifa ettikten sonra sgk dan yararlanabilir miyim? Yani doğum sonrası ödenek ya da 120 gün sigorta annelik sigortası bunlardan yararlanabilir miyim bilen var mı ?