Aysennn1608 Merhabalar arkadaşlar. 4+3’teyim. 29’unda verdiğim kanda 683 çıktı betam. 1’inde verdiğim kanda 2317 çıktı. Bu kadar fazla arttığı için ikiz gebelik olabilir diyorlar. Var mı böyle bir durum yaşayan ? 🙏🏻
Hazall23 Aysennn1608 4+4 bende. Ctesi verdiğim beta 627 bugün aynı saatte verdiğim beta 1894 çıktı. Bence tek gibiyiz ama bu doktoru kontrolünde belli olur
Ozge2206 Aysennn1608 ben gebeliği mi 6 haftalıkken öğrendim kan tahliliyle ve sonucum 61.745 ti ama tek ☺
Aysennn1608 Meryeminannesi20 doktor yakınım söyledi ikiz gebelikte beta yüksek olur keseyi görmeyi bekleyelim diye. Tek bebeğe göre daha fazla artış olurmuş.
Meryeminannesi20 Aysennn1608 çok aşırı artış yok aslında değeriniz de normal olan iki günde bir en az iki kat olması, olabilir bu değerle ama olmayada bilir değeriniz çok aşırı yüksek değil ikiz için şahsi fikrim iki gün sonra Dr da kese gözükür
Raziyenurx Aysennn1608 benimde 41 bin çıkmıştı ama tek bebek canım ilk verdigim beta da seksenüçtü sanırım betayla alakası olmuyor