Uykucusincap61 Gamzenakit sağlık ocağının verdiğini maalesef kullanmadım ben yorumları hiç iç açıcı değildi doktorumun önerisi ile hem d vitaminimiz hem kan ilacimiz ocean marka kullanıyoruz .
adatuna Doktorun yazdığı ilacı içince bulantı ve ishal olmuştu. Ocean markasınınkini kullanmaya başladım 0 yan etki👍🏻
Sahrafurkan13 __mom bende onu kullanmıştım kan değerlerimde bir şey çıkmıyordu doktor verdi ama yine de kendimi dengeleyerek içtim aşırı kabızlık yapıyor şu an 29. Haftadayım o ilacı kesti hafta da iki kere kullanacağım bi ilaç verdi
Ruru4116 __mom bana da iyi gelmedi bende değiştirdim. Ferro sanal Duo donal kullanıyorum daha iyi geldi
Defnes-Mom Ben de 1 haftaya oldu başlayalı MALTOFER FOL kullanıyorum. Bende de kabızlık var ama demir ilacından mı emin değilim.
Gamzenakit Nikomm bana ilk feramat verdi cok yan etkisi oldu hep kusma istediğ kustum ilacımı değişştii santafefort diye bi ilacı verdi simdi şükür şükür
Feyzabeyoglu Nikomm ilk defa benimkinden kullanan kimse görüyorum. Kime desem tanimiyor ilaci🤷♀️ Bana da yan etki yapmadi aksine bence bagirsak hareketlerimi arttirdi diye düşünüyorum. Çünkü icmedigim günlerde tuvalete çıkmıyorum. İshal derecesinde de değilim. Değişik 😅
Nikomm Feyzabeyoglu aynen benimde öyle kabız değilim tok karna içiyorum canım ben Hamilelikten önce ferro sanol içiyordum o kabız yapıyodu beni
Ebru3439 Devlet ilaçlarını denedik yan etkileri ilk üç ayımdan beter çıkınca eczaneden ücretli ilaca döndüm bende memnunum şu an
balkizim_06 Faramat kullanıyorum. Bnde kabızlık yapmadı ama afedersinz buyuk tuvaletimi cok siyah yapıyo ama doktor hafıf kansızlık var demir kan ilacını bırakma dedi…. bebeğim için mecbur kullanıyorum….
Gamzenakit balkizim_06 yan etlkilerinde kabızlık ve dışkıda renk değişimi olurmu yarın başlıcam onu kullanmaya mide bulantısı yapıyormu
Tatunya Gamzenakit Sidefer kullanıyorum hiç yan etki yapmadı. Bir kez ginoferro sanol kullanmıştım mahvetti hemen bıraktım.
Deletedmom_112 Tatunya sideferi ben mi yanlış kullanıyorum acaba ya ben de 1 aydan sonra aşırı kabızlık yaptı mahfoluyorum siz nasıl içiyorsunuz ?