_Buse_0505
Merhaba,
Biz 32+3′üz bugün. 32+0′da doktora gittim, kızım 1770 gram olmuş. Haftasıyla uyumlu dedi doktorumuz. Ben de 5-6 kilo civarı aldım. Gebelik şekeri çıktığı için dikkatli besleniyorum. Doktor, bebeğin şekerden dolayı iri bir bebek olmasını istemiyoruz şu an iyi kilosu dedi.