tazeaaanne Kızlar merhaba 2 Aylık bi bebeğim var sünnet ettirmeyi düşünüyorum hastane veya doktor öneriniz var mı rica etsem paylaşır mısınız
Aysedugme tazeaaanne yarın 11 de Fahri Karaca da sünnet olacak oğlum 3 aylık tam olduktan sonra olumlu olumsuz görüşlerimi belirtilirim
tazeaaanne Aysedugme ya cok teşekkür ederim yeni gördüm yanıtınızı çok geçmiş olsun hayırlısı ile atlatmışsınızdır inşallah
Aysedugme tazeaaanne merhaba teşekkür ederim bugün 3. Gün çok memnun kaldık hiç ağlamadı yapılırken 15 dk sürdü sadece daha sonrasında da ağlaması huzursuzluğu olmadı bugün ilk banyosunu yapacak onura atlatırsak sorunsuz ilerlemiş olacağız
tazeaaanne Aysedugme çok sevindim geçmiş olsun tekrardan ❤️🧿doktorun iletişimi nasıldı birde ücreti ne kadardı acaba
Aysedugme tazeaaanne doktorun iletişimi iyiydi devamında ki süreçtede telefon üzerinden iletişim kurduk. Nakit 4 bin TL ücreti