Kızlar kurtulamadım bir türlü. Daha ay başında kanımda enfeksiyon çıkmıştı. Antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım . Şimdi de 2 gündür böbreklerim dehşet ağırıyordu. Hastaneye gittim doktor gaz olabilir dedi ve tahlil yaptı . Hafif enfeksiyonum çıktı. 1 gece kullanabileceğim toz bi antibiyotik verdi. Onu kullan dedi. Allah korusun enfeksiyon bebek için çok riskli tabi.
Kızımda hamileliğimin son 3 ayı covide denk gelmişti, ne o süreçte ne lohusalık da hiç hasta olmamıştım. İyi korumuşuz o dönem kendimizi , şimdi son 1 aydır sürekli hastayım . Allah yardımcımız olsun.