merhaba tecrübeli anneler ve adayları, ben bu klomen ılerleyısı hakkında hıc bır bılgı sahibi değilim.
ilk çocuğum kendılıgınden doğal yolla 2. Ayda oldu evlılıgımın,doğduktan bı kaç ay sonra bulaşıcı bır hastalık sebebi ıle vefat etti. Üstünden uzun zaman geçti ve biz ikinci çocuğu ıstemeye başladık. Doğumdan sonra duzenlı regl olmama rağmen 4 aylık bir korunmayı bırakma sonrası, asırı regl duzensızlıgı yaşadım ve ılacsız regl olamadım, 65 güne kadar cıktı bu duzensızlık. Bır çok özel hastaneye gıttım regl söktürücü verıp gönderdiler. en son bı devlet hastanesine gıtme kararı aldım, ve ordakı doktorum saolsun herseye yardımcı oluyor. ilk önce hormon tahlılı yaptı, sonra regl söktürücü kullandırttı ve en son olarak regl 4. Günü sabah 2 adet olmam üzere 5 gün boyunca klomen başlattı, 13. Gün kontrole gelmemi ıstedı. Doktora klomene başlamadan önce çatlatma iğnesi sorduğumda, yumurtan büyürse ztn kendılıgınden catlar bir çocuğun olmuş, yumurta çatlama problemin yok olgunlaşma problemın var, iğneye gerek duymuyorum dedi. Bu ilaç işe yarar mı peki? Başına gelen bana yardımcı olursa çok çok mutlu olurum. Normalde regl duzensızlıgım olduğu ıcın hep farklı günlerde yumurtlama yaşadım, ilk çocuğum geç dollenmeydı. bı kaç soru soracağım siz annelere doktora gittiğimde 13. Gün vajınal ultrasonla bakacak sonrası nasıl ilerleyecek? Ve gebelık testini doktor iğne vurmayacağı için hesaplama yapamıyorum 14 gün sonrası için. Gebelık testi ne zaman yapmalıyım?
Bide anneler çok aşırı hastaydım, antıbıyotık ve serum taktırmak zorunda kaldım suan antıbıyotık kullanıyorum, 1 kere de parol serum yedim bunun yumurtlama da olumsuz etkısı olur mu. Kullanmayacaktım normalde ztn ilaç kullanmam ama mecbur kaldım kulağıma kadar enfeksiyon olmusş.
Ayrıca klomen vücudumda hıc bır etkı yaratmadı, ağrı sızı vs sadece beyaz akıntım oluyor.