Bugün 37+1 haftalığım bebek normalde 2 haftada 200 gr alması gerekirken benim bebek 2900 almış kilo olarak ve bacağında kireçlenme gözüküyor sıgaradan kaynaklı ya da damar tıkanıklığı da olabilir dedi bol bol dinlen uzan sola doğru yat perşembe gel tekrar bakalım pazartesi de bakarız eğer aynıysa kons isteriz detaylı bakılır gerekirse erken alınır bebek dendi de haftaya zaten 38 haftalık oluyor bebek ve normalde her gittiğimizde doğum 20-22-26- Ekim diye değişiyor bugün de 31 Ekim diye gözüktü ultrason da ve bir bacağının diğer bacağından çok milim kısa olduğunu söyledi zaten bende eşimde minyon tipliyiz zayıf bir bebek dedi
Ama suyu iyi nst iyi tekmeleri iyi şükür bu konuda olan var mıydı acaba