minikoannesi123 Burada bir hastane ve doktor hakkında olumlu, olumsuz deneyimlerimizi saygı çerçevesinde paylaşabiliyor muyuz? 3 ay oldu doğum yapalı ama kendimi anlatmak zorunda hissediyorum artık.
minikoannesi123 cokkasmabeabi o halde bu postun altında paylaşacağım, teşekkürler. Çünkü 3 ay geçmesine rağmen doğumun üzerinden içimin rahat etmesi için bunu anlatmam lazım.