Arkadaşlar ikiz gebeyim. Doktor 5.hafta bir kese 6+2 de iki kese görmüştü. Bebekler ve kalp atışları duyulmamıştı daha. Alttanda bakmıştı yine aybı. Haftaya gel dedi ama sağolsun kendisi o haftadan beri yok hastaymış. Ben de bazı problemlerden dolayı ile gidemedim bize 3 saat. Bir de hamilelik yeni oldugu için yollar kötü oldugu için arabada sallanmak istemedim. Şu an 9+2. Keseler ne durumda bilmiyorum. Doldu mu sağlıklı mı değil mi bilmiyorum. Bu hafta acile gitmiştim betam yüksek çıkmıştı normaldi. Sizce ne yapmalıyım? Riske girip merkeze 3 saatlik yola doktora gitmeli miyim? Yoksa haftaya gelecekmiş doktor beklemeli miyim? Haftaya artık 10. Hafta olacak. Şu an agrım sızım kanamam vs yok. Hamileliği öğrendiğimden beri olmadı ama insan tedirgin oluyor yine de.