Kızlar selam gebeliğimin ilk haftalarında kanamam olmuştu sonra iğne vs kullandım çok şükür sıkıntı yaşamadım. Bu kanama alanı detaylı ultrasonda ve muayenemde görünmüştü zaten biraz hareket kısıtlaması getirdi doktor. Şu an 24.haftadayım başka bi şehirde olduğum için evime dönmeden yola çıkabilir miyim diye muayene olmak istedim ama doktor önemsiz basit bi kanama alanı görünüyor dedi. Ama ben herhangi bi kanama vs yaşamadım. Böyle bi duruma karşılaşan var mı? İlk kanama alanım Rahime yakın yerdeydi muayenelerde hep öyle çıktı ama bu doktor göbek deliğine yakın bi yerde gösterdi bahsettiği yeri. Yol sonrasında da 2 gündür akşam ağrım oluyor aklım çok karıştı muayene için randevu aldım bekliyorum ama içim içimi yiyor böyle bi durumla karşılan var mı?