Starkmama21 umudumhicbitmez13 Valha bende 5+1 im bence psikolojikkmen çünkü bende öyleyim diğer çocuğumda’da öyleydim piskolojikmen çok yemek yedim ve kızımda 24 kilo aldım 🙈inşallah bunda o kadar kilo almam ☘️
Deli_hatun_7 umudumhicbitmez13 bizde 5+2 yiz bende çok yemek yiyorum çabuk acıkıyorum 🤭❤️ keseyi gördük bugün🤲🏻🥰❤️🥹
Hazall23 umudumhicbitmez13 4+4 bende. Yiyorum ama daha çok çerez meyve yoğurt ile bastırıyorum açlığı. Yoksa kilo alıcam hahahah
Starkmama21 umudumhicbitmez13 bende 56 ‘dım 80 ‘le doğuma gitmiştim neyse şuan 60’ım ben fazla kilo almak istemiyorum ama ağzımızda tutamıyorum ☘️