Kızlar sorum başlıkta ama açıklamak istiyorum. 23+6 olduk üçüzlerimle ama ikizlerim az hareket ediyor. Tek olan bebişim oldukça hareketli ikizlerimde kendi içinde hareketli perinatoloji takipliyim doktorumuz sürekli çok hareketli olduklarından ölçemiyorum diyor dışarda biraz yürüyüp tekrar muayene oluyorum ama tek bebeğe göre az hareket ediyorlar. Sıkıştıklarını düşünüyorum. Bir tanıdığımla aramızda 1 hafta var onun tek bebişi o da az hareket ettiğini söyledi. Daha önce bir oğlu var bu da erkek o çok hareketliydi bu daha sakin diyor ,her bebek aynı olmaz diyor ama içim rahat etmiyor.