2 post açmak zorunda kaldım kusura bakmayın arkadaşlar. Tekrardan tecrübeli gebelerden destek bekliyorum.ben 21.4 haftalık hamileyim riskli rahim ağzında serklaj var sadece progestan ve proluton kullanıyorum rahim ağzı için….etrafımdaki hamileler vitamin falan kullaniyorlar balik yağı falan doktorum bana hiç vermedi bu seferki kontrolde sorucam ama