Ftsyldrm rica ederim 🙏 32den sonra kasik ağrısı yaşamak normalmiş ben ilk 37+3te yaşadım doguruyorum sandım 😂 yalancı sanciymis ilk defa girince panik yaptım acilde ebe güzelce bilgilendirdi karnının tamamen kasılması lazım sadece kasik ağrısıyla olmaz dedi. Ya zor ama bana her anı güzel geliyor inan karnımın bu haline o kadar alıştım ki hiç garip gelmiyor yatakta 5 hamlede dönmeye bile alıştım😅 Annelik zor tabiki o yüzden mükafatı çok fazla rabbim hakkıyla analık yapmayı nasip etsin hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲