Mrym53 Kızlar 14 haftalık hamileyim karnımın alt kısmanda ve kasıklarımda bıçak kesiği gibi ağrılar var korkuyorum bişey olur mu acaba başına gelen varmı bu haftada normal bişey mi sık sık lavaboya çıkartıyor sanki sürekli lavabo hissim varmış gibi hissediyorum 🤔
Ikibebekkocagobek Mrym53 canim idrar yaparken yanma acima falan var mi? Idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Gebelikte çok sık karşılaşılıyo ve ilk trimesterda genelde.. idrar torbasinin tamamen bosalamamasi sebebiyle oluyo. Saglik ocaginda idrar testi yaptirabilirsin.
Bgusta Mrym53 bence ihmal etme doktora git bak ben agrim var dedm idrar tahlili yapildi ve enfeksiyon cikti ilac Yazdi kullanmassan böbreklerine sicrar gibi bisey dedi. Yani suanda agrim var hâlâ. Ihmal etme yani.
Mrym53 Sina ayy inşallah öyledir ya ilk hamileliğim aklım çıkıyor bişey olucak diye geçmezse bende bi doktora görünecem hiç böyle ağrım olmazdı
Mrym53 Ikibebekkocagobek enfeksiyonum vardı antibiyotik kullandım geçmemişmidir ki 🤔yanmam felan yok ama akıntım biraz fazla yoğun ağrı böyle bıçak kesisi gibi girip sızlatıyor sürekli tuvaletim geliyor gibi hissediyorum gidiyorum bişey yok anlamadım bende yine enfeksiyonum mu tekrarladı acaba pazartesi bi gidip görüneyim en iyisi yine 🙄