minikumutlar Kızlar 33.haftadayım ama bebeğim bir hafta ileride normal doğum için ne zaman hareketlere başlamalıyım neler yapmalıyım fikirlerinizi alabilir miyim 🥰❤️
neanladinyurdagull minikumutlar 36 haftalıkken başlayın bence şuan bir hafta ileri olsada birkaç gün sonra geriye düşebiliyor
neanladinyurdagull minikumutlar benim ikinci gebeliğim ben ilk gebeliğimde bol bol squat yapıyordum ama bebeğiniz baş aşşagida döndüyse squat yapmalısınız dönmediyse henüz yapmayın
neanladinyurdagull busra5441 her hamilelikde değişiyor benim ilk gebeliğimde 31. Haftada dönmüştü şuan ikinci gebeliğim 28. Haftada dönmüştü
busra5441 İlk hamileliğimde 33-34 haftada kanalda olduğunu hatırlıyorum şuan 31 haftalığım ama sanırım dönmedi çünkü mesanemde çok baskı var korkuyorum açıkcası dönmeyecek diye