Sina Arkadaşlar merhaba 28+4 haftalğz iki gündür dehşet belim ağrıyor sırtıma sırtıma ağrılar çıkıyor nedendir acaba canm çok yanıyor?
Aytan Sina canım ben de 12. Haftadayım aynı şekilde bel ağrısı şikayetim vardı.idrar yollarımda enfeksiyon çıktı. İstersen bi doktorunla görüş
Gmzcngi Sina sadece bel ağrısımı canım? Benim böbreklerimede vuruyordu bugün böbreklerde hamilelikten dolayı büyüme oldugunu ögrendim üroloji doktoruna yönlendirildim🙄 inşallah cok önemli bişey cıkmaz sende ihmal etme doktoruna mutlaka sor
E23ww Aytan idrar yollari enfksynla bi baglantisi varmiymista benimde acayip belim agriyo enfksiyonda var
Aytan E23ww ben sağlık ocağına gittiğimde bel ağrısı enfeksiyondan da olabilir dediler ve doktoruma yönlendirdiler. Bir bağlantısı var sanırım . Emin olmak için sen de doktoruna bir danış istersen.