Kızlar çok afedersiniz dün akşam banyo yaptım giyinirken farkettim bişey var gibi geldi beyaz kıvamlı Bi akıntım gelmiş. çamaşırıma geçmiyor, yapışkan gibi orda kalmış akmıyor peçeteyle aldım bu ne diye tuhaf bişeydi korktum nişan falan mı diye sonra yattım. Uyandım tekrar kontrol edeyim diye ayna aldım baktım tekrar gelmiş ama akmamış yine orda yapışıp kalmış. Bi saate randevum var doktora soracağım ama aşağıdan bakarsa diye de korkuyorum. Nişan böyle mi oluyor acaba? Yoksa enfeksiyon falan gibi bişey mi? 31+5 haftalığım bu arada