Merhaba kızlar. Benim kan tahlilimde tsh normal ama serbest t4 çok hafif düşük çıkıyordu. Endokrin idrarda iyot bakmak istedi, idrarda iyot düşük çıkınca Jodid diye bir ilaç başlattı, 100 mcg günde iki kez. Böyle bir durum yaşayıp bu ilacı kullanan ya da bilgisi olan var mı? Günde iki fazla mı diye endişe ediyorum, kullandığım vitaminde de iyot var ama doktor kullan dedi. Sabah kalktığımda idrarım çok koyuydu ve boğazımda yutkunurken güçlük hissetmeye başladım ilaçla ilgili olabilir mi diye de merak ediyorum. Doktoru da sürekli rahatsız etmek istemiyorum. Tecrübesi, bilgisi olan var mı?