İki gündür çok fazla akıntım var sürekli iç çamaşırı değiştiriyorum ama bebeğin suyu mu diye de korkmuyo değilim doğum yapmış suyu gelmiş olan arkadaşlar bebeğin suyu normal su gibi mi yoksa akıntı gibi mi acaba mantar enfeksiyonu da sürekli yaşadığın için ayırt edemiyorum