Rabia-Dilek15 Merhaba kıymetli anneler, 38. Haftamdayım biran önce bebeğime kavuşmak istiyorum ☺️ve merak ediyorum kaçıncı haftada doğum yaptınız. Biraz sohbet edelim heyecanımızı yenelim 🥰😂
2bebislianneee Rabia-Dilek15 tam 38 de yaptım ama sancım yoktu biraz erken aldılar beni. Çok sıkıntılar yaşadık. Biraz daha vaktim var idi. Çünkü kasılmalarım çok çok yeni ve hafif hafif başlamıştı beni 1 hafta bile götürürdü. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı çok kolay bir doğum geçirmenizi nasip etsin 💕
Minik-anne06 Rabia-Dilek15 39.haftaya girdim bugün bebişle kavga ediyoruz.'Ben çık diyorum bebiş az daha duracam anniii yaa👶diyor.😂Gçinip gidiyoruz ama ağrılar kramplar canımı baya yakıyor artık yarin kontrol var 🙄🤭
Yenibirii Rabia-Dilek15 ay doğsun artik rüyama girdi bu gece dogurmusum onu kucagima aliyorum seviyoeum mis kokusu geliyor burnuma cok güzeldi uyanmak istemedim😍
Yenibirii Uduruu evet oluyor bazi günler hic gecmiyor. Sonra birden duruyor hersey hic bir sey yokmus gibi hissediyorum. Nişan felan da gelmedi.
Elitopatra25 2bebislianneee neden erkenden aldılar bir sorunmi oldu yoksa sizmi istediniz normal mi oldu sezeryanmı
Yenibirii Rabia-Dilek15 ara sira asiri baski hissedioeum asagida o da geciyor gidiyor anlamadim ben bu işi😂
2bebislianneee Elitopatra25 normal oldu. Ama çok dikişli oldu bebeğim beyin kanaması falan geçirdi. İlk çocuğumuz bilmedik doktor yat seni doğurturuz dedi. Sürekli hastanede de kontrol ediyorlar çok korktum. Bebek yukarı kaçtı açılma varsa da gitti. Çok sıkıntılıydı. Hep böyle herkes böyle olacak değil tabi ki. Ama bir sıkıntı yoksa evde sancını açılmanı beklemek en iyisi.
Rabia-Dilek15 Minik-anne06 birde utanmadan inatlaşıyorlar demi 😂 artık kurtulmak istiyor insan o ağrılardan 🙄 Rabbim tüm gebelere kolaylık versin ♥️
Elitopatra25 2bebislianneee 37+1 haftaligim bende de kasıklarıma ağrı giriyor arada 3hun öncesinde de çok az damla kadar pembe bı akinti oldu bende minnacık yani arada kasilmada oluyor bilemiyorum erkenden gitmek de istemiyorum düzenli sancım olmadığı için