Meliha0263 Suyum geliyor ve bebeğin erken doğabileceklerini söylüyorlar öyle olan oldu mu sağlıklı bir şekilde doğdu mu bebek
Mrvcakatt Meliha0263 dusuk riski kasilmadan dolayi erken dogum riskim var 28. Haftada dogarsa yasar dediler
Meliha0263 Adabp 26 haftada hastahanede yatırdılar cnm serom veriyor bide havuç bebeğe su olarak gidiyormuş onu tüketiyorum işte öyle hastahanede tutuyorlar erken alabileceklerini söylediler bebeğe ciğer geliştirici iğne verdi bekliyoruz
balkizim_06 Meliha0263 sen kımseye altırma agzı olan konuşuyor dua et sure oku inşallah bebegıne bısy olmaz allahın iznyle
Avril Meliha0263 kim diyor onu ya hiç inanmayın lütfen dinlemeyin kimseyi burada bile 23. Haftada doğum yapan bir hanımefendi var bebeği yaşıyor çok şükür durumu da iyiye gidiyormuş Hafta kontrolümde doktorum bana mikro prematüre dönem bu haftada atlatılıyor artık erken doğumun en riskli haftaları geçmiş oluyor yani demişti 28. Hafta yaşam sınırı ki daha erken doğup yaşayan bebekler bile var Yine de tutabildikleri kadar tutmaya çalışacaklardır canınızı sıkmayın dua edin bol bol Rabbim sağ Salim kavuştursun inşallah sizi de bebeğinize 🙏🏻
Gamzegll Meliha0263 Onu rabbimden başkası bilemez gülüm ben hastahanede yatarken 24 haftada suyu gelen bir kız vardı 30. Haftaya kadar yattı 30. Haftada doğdu 1 ay kuvezde kalmış çıkmış halada görüşüyoruz onunla onada yaşamaz dediler
Meliha0263 Avril çok şükür yarabbim inşallah banada nasip olur çok teşekkür ederim morelim yerine geldi 🥰🥰