Aysira38 Kızlar Acil sorum var 3 cm açılmam olmuş biraz biraz sancılarım geliyor acaba ne zaman doğar doğumu yakınımdır
minigin_annesi11 Aysira38 ben 3 cm açıklık ve suyumun gelmesiyle gittim ve toplam 6 saatte kendi sancılarımla doğurdum. Tabiki de değişiklik gösteren bir şey belki daha kısa sürede veya daha uzun sürede de doğurabilirsin. Belki sunii verebilirler belli olmuyor bu durum hayırlısı olsun sağlıkla kavuşun inşallah..
Merve1414 Aysira38 2 cm açıklıkla ve sancıyla 2 hafta gezdim alttan fitil verdiler suyumu doktor patlatti öyle doğum başladı
Aysira38 minigin_annesi11 doğunun minigin_annesi11 benım suyum gelmedi ama şeffaf bir akıntım var iki gündür ve iki gündür de 20 dakikaya yakındır sancım var
Aysira38 Merve1414 sorun olmuyor mu açıklık bana hiç bir şey vermediler 36 3 deyim suanda 3 cm açıklığın var 5 olsa eve göndermez dim dedi doktor korkuyorum ilk çocuğuma göre farklı bir durum yaşıyorum
Merve1414 Aysira38 35+5 de serum yedim düzenli sancılar vardı doğsa bişi olmaz ama biraz zayıf durabildigi kadar dursun dediler sonra 41 de doğum yaptım sürekli evdeydim markete bile gitmiyorum evin içinde yuruyodum hep dışarıda tekken başıma bişi gelir diye
Aysira38 Selam Kizlar ben doğumumu yaptım size cevap yazdıktan sonra ağrılarım şiddetlendi gece sabaha kadar dayandım ama sabah 6 da hastaneye geldim suyum geldi arkasına 5 1 saate 10 cm açıldı ve doğurdum darısı sizlerin başına inşallah
Melissa67 Aysira38 selam Aysira öncelikle hayırlı olsun rabbim çocuklarına en güzel kapılarını açsın uzun ömürler versin inşallah❤️ bende şimdi doktordan geliyorum 3 cm açılman var dedi bide mukus tıkacı düşmüş dedi ama kanama falan görmedim henüz. Suyun kendiliğinden mi geldi yoksa doktor mu patlattı? Bide nasıldı doğum biraz korkmaya başldım bende