Kızlar tam ilk trimester ı bitirdim daha iyi olurum derken her yerim ağrımaya başladı😩 midem kötü , iştahsızım, belim sırtım çok ağrıyor yani normal diye düşünüyorum ama pek işimi bile yapamıyorum acaba erken mi gitsem kontrole 11 de gitmiştim 15 i bekleyeyim diye düşünüyordum