Kızlar 25 Eylül reglimin ilk günü . 30 Eylül de ilişki oldu zaten bebek istiyoruz Eşimle . İlişkinin sabahı beyaz akıntım olmaya başladı yani uyandigimda fark ettim. Dün akşam da kasık ağrılarım oldu ama hafif şekilde , bugünde bel ağrım var ve akıntıların devam ediyor . Geçmeyen baş ağrım var , geçiyor gibi oluyor diğer tarafa geçiyor 2 gündür . Sizce bunlar neden oluyor bunları yaşayan oldu mu ?