Kızlaarr benim ikinci gebeliğim ilkim kızım ultrasonda öyle pek kipirtilarini gormuyodum çok sakindi hatta ⅚. Ayımda bile şükür çok sağlıklı şimdi kızım ama bu gebeliğim de daha 11 haftalık kıpır kıpır hiç durmuyo doktor dedi ki el salladı yani böyle ayağıyla kendini iktiriyo ellerini haraket ettiriyo genleşiyo çok sevindim 🥰🙏🏻 ilk defa böyle gördüm sizlerin nasıl kızlar