Aysennn1608 Merhaba arkadaşlar, 4+3 teyim. Beta değerim ilk ölçtürdüğümde (cuma akşamı) 683, dün sabah ölçtürdüğümde 2317 idi. Herkes ikiz gebelik olabilir bu kadar yüksekse diyor. İkizleri olan var mı aramızda ya da bu kadar yüksek beta değeri olan ?