Kızlar selam 23 haftalık gebeyim son iki haftadır belli aralıklarla 1-2 gün süren ishal oluyorum normalde kabızlık problemi yaşanır diye biliyordum bende tam tersi oldu yetersiz beslenme düzeninden dolayı olduğu yazıyor aynı problemi yaşayan var mı ?