OzlemC bence Philips avent göğüs kalkanı mutlaka bakın derim silikon olduğu için göğsümde hiç yara yapmadı çünkü nemli tuttu. İçine akan sütleriniz de birikiyor ben onları d3 vit içerirler kullanıyordum ☺️ Yavrucağzım öğürürdü çünkü yağ içirirken. Ben de sütünle karıştırırdım 😊🤍