Merhaba güzel anne adayları 🤗🤗 bebeğin hareketleri konusunda geldim size 19 haftalık olmama rağmen cok hareket hissetmiyorum çok nadir bir kez flan pıt atıyordu karnım ama son iki gündür oda yok kontrolüm iki hafta sonra,, normal mi sizce bu bu haftalarda cok mu hissetmeliyim yoksa daha zman var mı? Endişeleniyorum tesekkürler