Haticeebasyoll
Mernabalar 22 haftalik hamileyim ve bir haftadir aksamlari ve geceleri vajinam da ve kasik kemiklerimde aşırı ağrılar oluyor yürüdüğümde ve yatakta cok ağrısını cekiyorum hastaneye gittim bu sebepten dolayi serum ve antibiyotik verdiler gece 3 lere kadar dogumhanede yattim o gece cok rahat geçti serum rahatlattı açıkçası ama yine 2 gündür bu agrilari cekiyorum varmi başka çeken böyle benimle paylaşırsa sevinirim.(biraz uzun oldu kusura bakmayın)