Mavigozunannesi Kullanici4141 baya iyi 33 hafta 1900 2.oglum 4 kilo doğdu Buda jiraz zayıf gibi geldi ama bu aydan sonra alirlar genelde ben çok hasta oldum ishal falan beslenemedim ona rağmen iyi kilo almis
Kullanici4141 Mihribansarma hiç dikkat etmiyorum aslında kilo alsın diye Özel bir şey yemiyorum doktorum şekerini takip et dedi
mahperii Kullanici4141 o zaman doktorunuzun da dedigi gibi sekerinizi aclık tokluk olarak 1 hafta kontrol edin, duruma göre beslenmenize dikkat edersiniz doktorunuzda yönlendşrşr
NurYm Kullanici4141 anladım maşallah tekrardan Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🌺 benimde bebeğim baya ileriden gidiyor banada şeker takibi yapalım dediler şeker yüklemesi de yaptırdım şeker çıkmadı hiçbir şekilde. Şuan genetik olabilir deniliyor ☺️
Kullanici4141 Mavigozunannesi bence gayet iyi kiloyu sorun etmeyin mesela suan benim önde olması düşündürüyor beni şeker mi var diye
Mavigozunannesi Kullanici4141 şeker testi yaptirmadin mi şeker kaynaklı kilosu önde ise önlem alman lazım. Ben hiç sorun etmiyorum kiloyu sağlıklı olsun yeter hepsi için inşallah cunku 2. Oğlum 4 kiloydu normal doguramadim sırf iri diye çok uzulmustum ilki normal oldu cunku Buda mecburi sezeryan olacak
busy1710 Benim 30.haftada 1400dü doktor tam haftasıyla uyumlu dedi ama şeker olmasına rağmen bende bana az geliyor ya karın çevresi 1 hafta geride birde
Kullanici4141 busy1710 doktorunuz öyle dediyse öyledir benekler zaten bu aydan sonra kilo alıyor sanırım